Subject: FW: Kuusalu vald Kiiu alev Rebasesaba ja Aiapõllu mü ning nende lähiala DP koostöö-28.01
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jan 2025 09:35:21 +0200

Palun reg

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 28, 2025 9:55 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: RE: Kuusalu vald Kiiu alev Rebasesaba ja Aiapõllu mü ning nende 
lähiala DP koostöö-28.01

Tere Krista

Tegime täiendused. Vastused all toodud sinisega.

Loodan, et täiendatud lahendus sobib.

Tervitades

Arno Anton

5698 3389

From: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 24, 2025 10:16 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Kadi Raudla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kuusalu vald Kiiu alev Rebasesaba ja Aiapõllu mü ning nende lähiala 
DP koostöö

Tere,

Peaksime enne kooskõlastamiseni jõudmist mõned tähelepanekud/märkused tegema 
ja infot vahetama. Kas läheme edasi koostööna, kus suhtleme e-kirja teel 
või on konstruktiivsem kui vormistan planeeringu kooskõlastamata jätmise.

*	Vastuolu seletuskirja ja jooniste vahel: seletuskirjas on toodud 3 
kortermaja ja 3 pos ning 90 parkimiskohta, põhijoonisel on 4 kortermaja ja 4 
positsiooni ja kokku 120 parkimiskohta. Palun lahendust täpsustada. 
Täpsustatud.
*	Käsitleda juurdepääsu kõrvalasuvale Lillevälja kinnistule, vt allpool 
vabakäeline skeem, kus juurdepääsu saaks tagada kellegi privaatsust 
rikkumata. Muudetud

*	Transpordiameti tellimusel on valminud riigitee 11105 km 0-0,6 
eskiisprojekti, mille mahus on kavandatud  kergliiklustee (KLT) lõik, mis 
puudutab kõnealust planeeringut. Saadan dwg joonise.

Palun siduda planeering eskiisprojektiga ja selles  lõigus tehnovõrkude 
asukoht ümber vaadata, et ei jääks KLT alla. Planeeringu elluviimiseks 
kohustuste osas midagi ei muutu, välja tuleb ehitada planeeringuga seotud 
lõik kuni olemasoleva KLT-ni nagu on põhijoonisel näidatud. TRAM ainult 
projekteerib KLT, kuid teada ei ole järgmine KLT staadiumi projekti 
valmimise aeg. Arendajad koostöös KOV-ga ehitavad. Sidetrass on ümber 
paigutatud (riigitee osas) elektriga ühisesse trassi.

*	Side maakaablite  liitumisele esialgsel hinnangul (puudub mõõdistus) 
sellesse asukohta nõusolekut anda ei saa, kuna kinnisel meetodil rajamine ei 
ole võimalik, lisaks asukoht on sobimatu truupide ja drenaažisüsteemi ja 
riigitee katte kahjustamise  tõttu.

Palun leida uus asukoht liitumisele. Muudetud

Planeeringu seletuskirja saab kiita saab, konkreetne ja lühike😊.

Küsimuste korral suhtleme.

Tervitades

  Krista Einama

  Peaspetsialist

  Projekteerimise osakonna

  kooskõlastuste üksus

  tel 5862 7026

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Virus-free. 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
www.avast.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.